Suomen FastScoopliitto ry

Pelin henki

Fastscoopin ainutlaatuisuus kumpuaa vahvasta tiimihengestä, joka on juurtunut syvälle lajin ytimeen. Tiimihenki Fastscoopissa, tunnettu myös yhteisöllisyyden hengestä, on kuin näkymätön side, joka yhdistää pelaajat, säännöt ja koko yhteisön. Fastscoopin maailmassa pelaajat oppivat, että voimme pelata intensiivisesti, mutta aina tiimin ilon ja kunnioituksen ehdoilla. Fastscoopissa emme kilpaile vastustajia vastaan, vaan pelaamme yhdessä, kohti yhteistä tavoitetta.

Yhteisöllisyys pelikentillä:
Fastscoop ei ole pelkästään joukkueurheilulaji, vaan se on elävä yhteisö, jossa koko joukkueen merkitys korostuu. Tiimihenki Fastscoopissa vaatii pelaajilta joukkuehenkeä ja kykyä nähdä, että voitto ja ilo ovat saavutettavissa vain yhdessä. Tämä vaatii pelaajilta taitoa lukea toistensa eleitä, kannustaa toisiaan ja jakaa niin voitot kuin tappiot yhdessä.

Fastscoopissa tiimihenki mahdollistaa joukkueen ainutlaatuisen yhteistyön säilyttämisen, ilman että pelin kovuus kärsii. Pelaajat eivät ainoastaan kunnioita toistensa fyysistä tilaa, vaan myös tukevat toisiaan niin voittojen kuin virheidenkin hetkellä. Pelin aikana ja sen ulkopuolella pelaajat rakentavat yhdessä tarinan, joka on täynnä jaettuja hetkiä ja yhteisiä tavoitteita.

Tiimihenki Fastscoopissa ei ole vain pelin sääntöjen vaatimus, vaan se on voima, joka antaa pelaajille mahdollisuuden kokea yhteinen intohimo ja voittaa yhdessä. Yhdessä voimme luoda enemmän kuin yksilöinä, ja Fastscoopin tiimihengessä jokainen pelaaja on oleellinen osa suurempaa kokonaisuutta.